Membru al comunităţii din 2015.
Review

Superhot

Modul în care percepem timpul a fost subiect de joacă pentru multe titluri, de la jocuri third-person precum clasicul Max Payne sau Prince of Persia: The Sands of Time, până la FPS-uri ca F.E.A.R. sau Timeshift. Superhot folosește o mecanică prezentă și în Braid, în care totul accelerează la timp real când te miști și încetinește la pas de melc când stai pe loc. O idee bună pentru un joc de acțiune stilizat, într-o mică lume virtuală pe care jocul încearcă să o creeze încă din meniul principal.

Review

Convoy

Convoy e genul de joc pe care când îl vezi te miri puțin cum de nu a fost făcut mai devreme datorită temei abordate, și luând în considerare stilul vizual retrograd abordat de creatori, am putea crede că este într-adevăr făcut chiar mai devreme – undeva pe la începuturile anilor nouăzeci. Prăbușit și eșuat cu nava ta pe o planetă ce pare a fi undeva la marginea coloniilor stelare, pornești pe o suprafață aridă și vastă la cârma unui vehicul masiv flancat de diverse vehicule pentru apărare, căutând piesele necesare pentru repornirea RV-ului tău intergalactic. ...

Opinie

Jocuri și recenzii retro

Probleme de terminologie

Observ în ultimul timp prin secțiuni de comment-uri sau forumuri, chiar și în clipuri și recenzii, o sinonimie eronată între „retro” și „vechi”, în mare parte din cauza scenei indie retro ce folosește termenul aiurea. Așa că hai să facem puțină ordine în terminologiile noastre, să ne înțelegem ca niște oameni, nu ca niște animale (pentru cea din urmă avem oricând secția de comment-uri pe YouTube). În primul rând termenul „retro” identifică un lucru nou ce are elemente stilistice, sau chiar mecanice, similare cu un lucru ce îl precede. Din nefericire „retro” este asociat cu „vechi” în mod eronat de public, dar în spațiul jocurilor video lucrurile sunt un pic chiar mai complicate din cauza presei. ...