Membru al comunităţii din 2006. Îi plac poneii şi lucrurile roz.
Review

Expeditions: Viking

În 2013 Logic Artists, un studio format din aproximativ 10 angajați, lansa Expeditions: Conquistador, un hibrid TBS–RPG care te punea în pielea liderului unei expediții către America de Sud, în foarte colorata perioadă a marilor descoperiri. Pe lângă abordarea unei perioade istorice destul de puțin folosită în jocuri, Logic Artists au impresionat și prin faptul că au dus proiectul la bun sfârșit cu resurse minime. Doar 77 de mii de dolari s-au strâns pe Kickstarter, la care s-au adăugat și fondurile lor proprii. ...

TG
TG 23/11/18
Recomandare

The Saboteur

În 2009, colecția jocurilor de acțiune derivate din seria Grand Theft Auto a căpătat un reprezentant de seamă, ce avea să sfârșească tragic de sub-apreciat de către mulți jucători. Poate cel mai acaparant sandbox de acțiune, în The Saboteur duci pe drumul răzbunării un mecanic irlandez, pe vremea Parisului ocupat de naziști. Pandemic Studios (îngropați între timp de prietenii noștri de la EA) au reușit să inoveze formula specifică genului cu un stil vizual ce se împletește organic cu gameplay-ul și o serie de misiuni distractive, mai ales prin prisma vehiculelor de epocă pe care le poți controla. ...

TG
TG 23/09/18
Review /Featured

ELEX

De-a lungul existenței mele pe internet am mai scris introducerea asta de câteva ori. E răsuflarea nostalgică binecunoscută în rândurile jucătorilor, când îți amintești cu plăcere momente din jocurile tale preferate. Întotdeauna e acel joc anume, care - fie că îl consideri cel mai bun sau doar s-a nimerit să fie acolo pentru tine în momente definitorii - îți stârnește amintiri dintr-o vreme mai bună. Lucrurile erau mai simple, responsabilitățile lipseau, puteai să joci Gothic de peste zece ori până știai fiecare locușor, fiecare zonă în care apar creaturi când progresezi în poveste, până și poziția plantelor. ...

TG
TG 10/06/18
Review /Featured

UnderRail

M-am gândit dacă să scriu sau nu un articol despre UnderRail, în primă fază am zis că poate impresia mea despre joc e influențată prea tare de faptul că tocmai îl jucasem, dar au trecut cam trei luni și nu s-a schimbat nimic. Din 2008 până în 2012 la UnderRail a lucrat predominant o singură persoană, în 2012 a fost lansat ca early-alpha pe diferite platforme digitale de distribuție, iar în 2013 a ajuns și pe Steam early access, pentru ca trei ani mai târziu să scoată în sfârșit capul la iveală și să apară în lista de noi apariții. ...

TG
TG 20/05/18