Membru al comunităţii din 2006. Îi plac poneii şi lucrurile roz.
Review

Mortal Shell

Cei de la Cold Symmetry au considerat Dark Souls un joc prea puțin abstract, care-și explică prea clar universul și evenimentele ce au dus lumea în stadiul actual. Nu de alta, dar de la început te bagă în ceață și la propriu și la figurat. Începe printr-un mini tutorial pe care îl parcurgem din perspectiva unei… forme, o entitate slabă pe cont propriu, dar care poate să se insereze într-un cadavru, aducând la viață amintirile celui controlat, precum și abilitățile pe care le avea când încă umbla nestingherit prin lume.

TG
TG 15/10/20
14
Review / Featured

Pathfinder: Kingmaker

Mă mai apucă nostalgia câteodată și intru pe Mobygames, apăs pe butonul care îți afișează aleatoriu un joc, apoi mă uit prin poze. Ocazional dau de titluri pe care le știu, am trecut prin ele, iar simpla privire la câteva poze mă face să-mi amintesc coloana sonoră, poate un intro cinematic sau chiar sentimentele de entuziasm și împlinire pe care le-am avut, pe rând, când am început jocul și când am început cu adevărat să mă joc. Știți toți sentimentul acela specific, când te-ai familiarizat cu interfața și regulile, și părea că te jucai dintotdeauna. ...

TG
TG 4/08/20
22
Review

Druidstone: The Secret of the Menhir Forest

În 2012, înainte ca toate drumurile să fie pline de indie-uri și kickstartere care profită de nostalgia jucătorilor, Almost Human, un studio finlandez format din numai patru persoane, lansa Legend of Grimrock. Un blobber care s-a bucurat de un succes neașteptat de mare, ce avea să fie o adevărată premoniție pentru următoarele valuri de producători mici și mari care concurează astăzi pentru atenția noastră, pe scena independentă. Ce treabă are asta cu Druidstone: The Secret of the Menhir Forest? Între timp, o parte din Almost Human s-a desprins, formând un nou studio: “Ctrl Alt Ninja”, și se face că s-au gândit să debuteze cu un hibrid RPG - TBS - Puzzle. ...

TG
TG 13/06/19
11
Review

Expeditions: Viking

În 2013 Logic Artists, un studio format din aproximativ 10 angajați, lansa Expeditions: Conquistador, un hibrid TBS–RPG care te punea în pielea liderului unei expediții către America de Sud, în foarte colorata perioadă a marilor descoperiri. Pe lângă abordarea unei perioade istorice destul de puțin folosită în jocuri, Logic Artists au impresionat și prin faptul că au dus proiectul la bun sfârșit cu resurse minime. Doar 77 de mii de dolari s-au strâns pe Kickstarter, la care s-au adăugat și fondurile lor proprii. Un indie veritabil așadar, în care nu s-a irosit nimic și genul de joc care în jumătate din cazuri probabil că nu ajunge să iasă pe piață într-un stadiu jucabil. ...

TG
TG 23/11/18
14
Recomandare

The Saboteur

În 2009, colecția jocurilor de acțiune derivate din seria Grand Theft Auto a căpătat un reprezentant de seamă, ce avea să sfârșească tragic de sub-apreciat de către mulți jucători. Poate cel mai acaparant sandbox de acțiune, în The Saboteur duci pe drumul răzbunării un mecanic irlandez, pe vremea Parisului ocupat de naziști. Pandemic Studios (îngropați între timp de prietenii noștri de la EA) au reușit să inoveze formula specifică genului cu un stil vizual ce se împletește organic cu gameplay-ul și o serie de misiuni distractive, mai ales prin prisma vehiculelor de epocă pe care le poți controla. ...

TG
TG 23/09/18
2
Review / Featured

ELEX

De-a lungul existenței mele pe internet am mai scris introducerea asta de câteva ori. E răsuflarea nostalgică binecunoscută în rândurile jucătorilor, când îți amintești cu plăcere momente din jocurile tale preferate. Întotdeauna e acel joc anume, care - fie că îl consideri cel mai bun sau doar s-a nimerit să fie acolo pentru tine în momente definitorii - îți stârnește amintiri dintr-o vreme mai bună. Lucrurile erau mai simple, responsabilitățile lipseau, puteai să joci Gothic de peste zece ori până știai fiecare locușor, fiecare zonă în care apar creaturi când progresezi în poveste, până și poziția plantelor. ...

TG
TG 10/06/18
19
Review / Featured

UnderRail

M-am gândit dacă să scriu sau nu un articol despre UnderRail, în primă fază am zis că poate impresia mea despre joc e influențată prea tare de faptul că tocmai îl jucasem, dar au trecut cam trei luni și nu s-a schimbat nimic. Din 2008 până în 2012 la UnderRail a lucrat predominant o singură persoană, în 2012 a fost lansat ca early-alpha pe diferite platforme digitale de distribuție, iar în 2013 a ajuns și pe Steam early access, pentru ca trei ani mai târziu să scoată în sfârșit capul la iveală și să apară în lista de noi apariții. ...

TG
TG 20/05/18
20